Ákos remekül tudja megírni a mai reklámok vitriolos kritikáit (Pl: ezt, ezt vagy ezt).
Engem se kevésbé akasztanak ki, csak eddig nem igazán ragadtam billentyűzetet miatta. Eddig. Tegnap ahogy nyomultak a reklámok a tévében, felfigyeltem hogy most minden valamilyen "hatás"-ról szól (Áksz, Csepi,...), és hirtelen képek villantak az agyamban, hogy mi jönne ki abból, ha hirtelen összekeverednének a különböző hatások.
Teszemazt a próbababa elkezdene plafonig ugrálni, vagy a csajok rácuppannának a spánielre, vagy jönne a konkurenst kiiktató fejleverés.
Hangos kuncogásom Ákos kérdő tekintetét eredményezte, így kifejtettem neki mulatságom tárgyát. Mondta írjam meg a blogban. Szerintem ő jobb ebben, de mivel nem írta meg végül, inkább a divatot cikizte, ez rám maradt.