"... hatás" reklámok

 2007.11.25. 10:13

Ákos remekül tudja megírni a mai reklámok vitriolos kritikáit (Pl: eztezt vagy ezt).

Engem se kevésbé akasztanak ki, csak eddig nem igazán ragadtam billentyűzetet miatta. Eddig. Tegnap ahogy nyomultak a reklámok a tévében, felfigyeltem hogy most minden valamilyen "hatás"-ról szól (Áksz, Csepi,...), és hirtelen képek villantak az agyamban, hogy mi jönne ki abból, ha hirtelen összekeverednének a különböző hatások.

Teszemazt a próbababa elkezdene plafonig ugrálni, vagy a csajok rácuppannának a spánielre, vagy jönne a konkurenst kiiktató fejleverés.

Hangos kuncogásom Ákos kérdő tekintetét eredményezte, így kifejtettem neki mulatságom tárgyát. Mondta írjam meg a blogban. Szerintem ő jobb ebben, de mivel nem írta meg végül, inkább a divatot cikizte, ez rám maradt.

Címkék: kritika reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr40240979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása