Pihenőnap

 2007.12.01. 18:09

Ma jót aludtam. Végre. Ráadásul magamtól ébredtem. Ami a legfurcsább volt az egészben, hogy Ákos fél órával nálam is korábban ébredt. Aztán mire én felkeltem, ő visszament aludni. Ez utóbbi viszont már megszokott. Elvégre tél van és medve. Bár ő amolyan nyáron is alvós medve. Na meg bagoly is, mert inkább nappal alszik.

Én viszont, ha felébredek, még tudom picit húzni a felkelést, de aztán türelmetlen leszek. Így aztán nekiláttam Bunbury-t nézni, aminek a végére Ákos is felébredt. Rupert Everett és Colin Firth is nagyon jó színészek, és amúgy is imádom az angolos stílust és humort. Jó hangosakat kuncogtam. Ákos azt mondta, valahogy belekerült mindez nyomokban az álmába, azaz beszűrődtek a hangok. Mivel épp 12 óra körül lett vége a dvd-nek, megnéztük kedvenc punk autós műsorunkat, a TotalCar-t is. Ez a két fickó nem teljesen normális, bár talán pont ezért szeretjük őket.

Ákos tipikus férfi módjára felkelés után igen hamar megéhezett és ennek hangot is adott, így nekiláttam főzőcskézni. Még jó, hogy tegnap bevásároltam ezt-azt, így fincsi kis csirkepörköltet rittyentettem össze. Persze cserébe kértem is valamit, így most ő mos és tereget. Na jó nem sulykol a patak partján, csak bekészíti a mosást és elindítja a mosógépet. Ez egy olyan házimunka, amit magától is megcsinál. Persze nem kis motivációs tényezőt jelent az a tény, hogy neki darabszámra kevesebb a gatyája, mint nekem a bugyim, így hamarabb kifogy az alsóneműből. :)

A szokásos tespedés és tévézés után átjöttem a géphez, és látom, hogy más meg dolgozik ezerrel. Hangaroa hétvégén se pihen, így gazdagabbak lettünk egy jó kis hírrel, amiből gyorsan csináltam egy Zoomániás oldalt. Egész jó ötletek valósulnak meg az Állatkertben. Most például egy bazinagy faragott betlehemet tettek a háziállatokhoz a Parasztudvarba.

Aztán gondoltam kéne neki némi reklám is. Eme kényszer következtében sikerült egy szinte senkit sem érdeklő postot összehoznom, hiszen ki kíváncsi a kelési szokásainkra és a csirkepörköltre. Na jó, az utóbbira lehet többen is kíváncsiak lennének, ha éppen ehetnének belőle. De így virtualice gondolom francot sem érdekel.

Azért a betlehemes cikket érdemes elolvasni ám!

Címkék: állatkert magánélet zoománia

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr15249024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása