Nem vagyok rajongó, de holnap érdemes lesz nézni a Claudia Showt a House után!

Lesz egy csomó jófej állatka: pl. alpaka, óriásteknős, ormányos medve, stb.. :) Tegnap már volt előzetes is, ha valaki nem futott volna bele a reklámok közt, vagy szabotálja a tévézést, akkor most értesülhet róla innét - feltéve ha nem netfóbiás és a blogomat is megleli. :)

Egy barátom, aki mellesleg a Budapesti Állatkert szakmai és sajtóreferense, pénteken felhívott, hogy egy ismerőse villamosos témában szeretne egy interjút készíteni, ugye tudom is már kivel... perszehogy tudtam... meg is adtam Hamster telefonszámát. Valahogy mindig megtalálják a médiából ezzel a témával... :) Sajnos mikor felhívták, sehogy se értette a rádió nevét. Ráadásul a felettünk lakó is beindította a fúró-faragó-flexelő akármijét a nagy lakásfelújításban, így a riportnak is esélye volt némi háttérzajra. Erről nem is írok többet, mert Hams már leírta a saját blogjában.

Úgy öt előtt valamivel, még a riport előtt felhívtam Zolit, hogy ugyan mégis melyik rádió készíti az interjút, mert valahogy nem lehett érteni és én felvenném a beszélgetést, ha megtalálnám őket az éterben. Szegényt épp rosszkor sikerült felcsörgetnem, ui. kisebb állatsereglet kíséretében forgatták a Claudia Show-t. Hirtelen nem jutott eszébe a nagy kavalkád közepén a rádió neve, viszont remekül körülírta. Sajna még ezek alapján se találtam meg a Gugliban. Végül a riport előtt sikerült Hamsternek megkérdeznie az utolsó pillanatban, mikor az éles adás előtt felhívták. A rádión meg is találtam az adót, de üres kazit már nem leltem, így sajna elveszett az utókor számára ez a riport.

Este kilenc tájt Zoli a forgatás után még visszahívott, amikor eszébe jutott a rádió neve, igaz azzal már nem sokat tudtunk kezdeni, de legalább dumcsiztunk kicsit. Amúgy is rég beszéltünk már. Persze szóba került az is hogy miféle forgatás volt, milyen állatkákkal jelentek meg és mikor lesz adásban... Azért nem irígylem, mivel a show előtt még két rádióriportot is "lezarvart", és egy ilyen nap gondolom nem kirívó eset nála.

Szimpla állatszeretők és zoománok számára egyaránt ajánlom a műsort. Rengeteg állatot vittek be, három kocsi is kellett hozzá... az én olvasatomban egy stúdióban 10-nél több állat az már rengeteg. Sajna a házigazda tévéadó honlapján semmiféle előzetest nem leltem, így itten nincsen se kép, se hang link. Azért akit érdekel, gondolom megleli :)

Címkék: tv rádió állatkert hamster

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr62317063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása