Zoo is, de inkább fotó-gondok

 2008.04.17. 19:48

"Sikerrel zárult az orrszarvúak költöztetése a Fővárosi Állat- és Növénykertben. Az állatok régi és új férőhelyét különleges folyosóval kötötték össze, és ezen keresztül engedték át őket új otthonukba. A három állat közül kettő már a múlt héten hajlandó volt átköltözni, a Lulu nevű nőstény azonban eleinte túlzottan bizalmatlan volt, így csak ma reggelre sikerült rávenni, hogy átsétáljon a vadonatúj istállóba."

Érkezett ma a fenti hír a FÁNK (na nem az a fincsi lekváros, hanem a Fővárosi Állat- és Növénykert) sajtóreferensétől. Minden tiszteletem, ugyanis eme esemény egy héten át a köztudatban tartotta az Állatkertet.. :)

Alig telt el egy hét, és már hipp-hopp át is költöztek az orrszarvúak. :)
Persze tudom, hogy nem olyan egyszerű a dolog, ha a költözés tárgya pár tonnácska önálló akarat.

Orrszarvútól függetlenül megörököltem Ákos gépét, mivel halódni kezdett. Még nem adta be teljesen a kulcsot, de már elég megbízhatatlan ahhoz, hogy ne merje rá építeni. Nekem nem akkora tragédia ha nem használhatom folyton a zoom-ot, csak ritkán és óvatosan...  Kicsit ledöbbentem, mikor a szervíz belőtte a várható javítási árat 110 ezerre. Hoppá, mondaná Kálmán bá'... Egy alig két éves múlt gép, ami anno 160e körül mozgott árban, kissé húzós, így nem kerül javításra, hanem amíg ki nem lehelli teljesen a lelkét, én bohóckodom vele. Nagyon sajnálom, mert szívem csücske masina volt - Ákos sokmindent nem szeretett benne, de tény és való, remek képeket lehet vele készíteni -, szóval mire kivonják a forgalomból csak van egy ha nem is teljesértékű, de használható Pro1-em. Persze Ákos most egy S5 IS-el barátkozik, amit szintén én néztem ki, persze magamnak, hogy ha Ákosnak van Pro1, nekem tök jó lesz egy kicsit kisebb, kevésbé profisabb, de az akkor még S3 IS volt. Úgy látszik én kinézek valamit, Ákosnak meg lesz. :) Nem sajnálom, sőt, örök hálám jazzcool-nak a segítségért, ugyanis az ember apparát híján félembernek érezte magát, és frusztrált pasival együttélni nehéz.

Ami nagy bánatom, hogy a használatit eltökítette a first tulaj és nekem kitalálássa annyira nem megy a mélyebb barátság kialakítása a Pro1-el.

Ha esetleg valakinek elfekvőben, vagy egyáltalán valahol, pdf-ben vagy papírformán, akárhogyan van egy használati leírása a Pro1-ről, akkor legyen oly jó és küldje el nekem mélben, postán, ahogy kényelmesebb!
(cím mellett klikk a nevemre és már írhatsz is)

Persze nézegettem ám tükörreflexes csodákat is, de sose használnám ki...  sőt, pl. Ákos videokat is készít amolyan röpkéket, erre meg az új S5 IS mégtutibb... 4GB vagy 1 órányi fér rá... legalább nem kell külön videokamerát cigölnie és mégis... Ilyet egy tükörreflexesbe nem építenek bele. Egyébként talán azért is nem voltam harcosabb eme gépekért, mert amekkorák, nehezen vághatók zsebre, ráadásul szégyen és gyalázat de én nem fotózok annyit, és olyan minőségi elvárással, hogy megérje.

Na ennyit hirtelen - jól megszaladtak az ujjacskáim... :)

Címkék: fotó fényképezőgép nyafi állatkert szervíz

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr66430472

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: reloj quartz precio ecuador 2017.09.24. 22:52:51

Már zöld kecskés sört is dönthetünk magunkba - Sörtúra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása