Pihi-tájm

 2008.10.14. 10:48

Szabin vagyok tegnaptól! Ez abból is látszik, hogy van időm ide firkálni... :)

Na végre egy kis pihenés. 3 hét! Nagyon jó érzés, jut idő mindenfélére, amire hétköznapokon sosem. És még utazunk is. Asszem :)

Tegnap például végre el tudtam vinni a macskát egy kis karbantartásra, és még fodrászhoz is eljutottam. Szóval mindketten szépészkedtünk. Viszont a szervízbe nem sikerült bejelentenem a kocsit, csak két hét múlva kaptam időpontot. Akkor még mindig tart a szabim (mekkora érzés!), így nem probléma, lefoglaltam. Én naív még ma vittem volna a kicsi kocsit, ez viszont esélytelennek bizonyult. Sebaj, végre elmegyek kontaktlencsét venni cc. egy év kihagyás után. Persze a kiszemelt bolt nem veszi fel a telcsit, kénytelen vagyok személyesen menni - hátha nincs szükség időpontra... Reménykedem.

Jelenleg ezerrel megy a mosógép, így csak később tudok indulni. Tegnap bevásároltunk pár szükséges ruhadarabot páromnak, aki kifejezetten ragaszkodik ahhoz, hogy mielőtt viselné őket, kimossuk. Főleg azóta, hogy a Dr. House egyik részében egy vadiúj nadrágot hordott a szenvedő alany, valami mérgezett cucc folyt rá, és mivel nem volt kimosva, roppantul haldoklott.

Délután bőröndöket is szerzek - családi felajánlás -, hogy legyen valami könnyen kezelhető gurulós de megpakolható variáció, mert ami van, az csak vállon cigölős. A hátizsák meg kicsi két hétre. Eredetileg úgy volt, hogy ma már utazunk, mert holnap már kint kell lenni, de aztán mégse... Szóval izgi, de egyben idegesítő is, hogy fogalmam sincs pontosan mikor indulunk, illetve mivel megyünk..

Címkék: blog utazás napló szolgáltatók szabi

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr47713066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása