15 centi hó/éjszaka

 2008.10.30. 21:04

Tegnap este szállingózott a hó, de nem maradt meg lévén plusz fokok. Éjszaka viszont lehülhetett rendesen, mert reggelre mindent puha 15 centis hó fedett és még mindig esett. Igaz ment fel a hőmérséklet is, de ekkora mennyiségű hó nem olvad el két perc alatt.

Gyorsan csináltunk pár képet az erkélyről, Ákos még munkába menet is fotózott egy csomót. Este mesélte, hogy azért itt is káosz volt a hirtelen hótól a közlekedésben, némely villamos nem a saját útvonalán közlekedett, kicsit megkutyulódott minden. Már plusszok vannak sajnos, így olvad minden, és már nem is esik. A háztetők viszont hófehérek.

Na nem kell aggódni miből fizetjük ki a szállást, megjött az elszámolási előleg Ákos számlájára, így már tuti nem kell maradnom mosogatni :).

Délben kisütött a nap, én meg nekiindultam a napsütésben havat fotózni a városban. Vittem cserecipőt Ákosnak, mert reggel csontig elázott a cipellője, majd fotózgattam, de hamarosan megint jöttek a felhők. Ebédre sült gesztenyét ettem, így legalább felmelegítette kissé a fotózástól szétfagyott mancsomat. Négykor úgy döntöttem már nagyon hideg van és a nap se jött vissza, így visszamentem a szállodába.

Anyu pont elcsípett, mivel a szobánkban hívott. Jó volt hallani a hangját, mondta, hogy megkapta a múlt héten írt levelemet. Mivel gépem nem volt, így hagyományos levélpapírra írt levelet adtam fel hagyományosan postán, aminek nagyon örült. Igaz leginkább a válság és az árfolyamok emelkedése miatti aggodalmaimat írtam meg nekik, de úgy néz ki a hagyományos postai levélnek még mindig megvan a varázsa. Megbeszéltük, hogy kijönnek értünk vasárnap a reptérre.

Este elmentünk vacsizni oda, ahol tegnap is ettünk, de kicsit később, így már élő zene  is volt. Várakozásommal ellentétben nagyon kellemes és  hangulatos volt, klassz kis délamerikai, spanyolos zenéket játszottak.

Címkék: zene zürich

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr3790317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása