Vámpírmánia

 2010.04.23. 18:00

Na engem is utolért.

Rákattantam L.K. Hamilton, Kresley Cole, J.R.Ward, Lara Adrian, Christine Feehan, Jeaniene Frost, Gena Showalter, Sherrilyn Kenyon könyveire... 

Pillanatnyilag a Vámpírharcon vagyok túl, és a Sötét herceg következik - bár azt már angolul olvastam, év elején még semmi nem volt Feehantól magyarul. Na most lesz, a Carpathians sorozat. Mellesleg a Twilight ezek után visszatekintve nagyon lightos... na és ha tovább megyek a vámpírirodalom (huhh már ilyen is van) keményvonalasai irányában, akkor ugye ott van Ann Rice, Bram Stoker (alapok ugye) stb... 

Részemről a szórakoztatóbb, kevésbé sötét és a klasszikus vámpír-alakokhoz (kizárólag gonosz és halott) nem annyira ragaszkodó, hovatovább romantikus sztorikat kedvelem. Mondjuk nem a tini verzió a nyerő. 

Nagyon élvezem, mikor új és újabb vámpírmeghatározások születnek egy-egy író fantáziájában. Teszem azt külön faj (Ward), földönkívüli-ember hibrid faj (L.Adrian), stb.. :)

Amúgy néha türelmetlen vagyok, ui. Jeaniene Frost Cat és Bones sorozatának további részeit (az első után nagyon nagy a csúszás) nem is bírtam kivárni, elolvastam angolul... asszem csak a negyediket nem... még. Persze ha a kiadó ilyen sokáig toligálja... ne csodálkozzon.

Mellesleg a Kresley Cole könyvek címét fordíthatták volna jobban... Az hogy muszáj belerakni a VÁMPÍR szót, akkor is, ha az egész könyv során kb. fél sorban szerepel, hát tiszta dili. Spéci gondolok itt a Vámpírharc-ra, aminek főszereplői egy vérfarkas és egy boszorkány, na persze ott van a többi halhatatlanból mellékesen egypár, de a történet szempontjából teljesen irreleváns. A _nagy_ ellenfél is boszorkány..., tehát vámpírharc max érintőlegesen van, némi áthallás az előző könyvből, aminek az egyik főszereplője egy vámpír (persze jó vámpír, mivel főszereplő)...

Címkék: kritika könyv vámpír

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr661945687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása