Pozitív csalódás

 2010.06.05. 17:07

Nem fogjátok elhinni, de a T-szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatban hihetetlen élményben volt részem.

Konkrétan meghalt a set-top box vagy mi, tegnap este betelefonáltam az ügyfélszolgálatra, felvették a problémát, és jelezték, hogy 72 órán belül jelentkeznek a szakik.

Ma reggel sms - a problémám megoldása elkezdődött. Rá fél órára telefon, hogy akkor ma tudnának-e jönni orvosolni délelőtt. Mondtam perszehogy, gondoltam minél előbb, annál meglepőbb. :) És tényleg, fél 11-kor itt volt a fazon, ahogy ígérte - ráadásul pont az, aki bekötötte a cuccot hajdan - és fél óra alatt kicserélte, beüzemelte stb...

11-kor már működött minden. Egyedül a már felvett dolgok vesztek el - vagy a doboz ment galyra hardverileg, vagy a rajta lévő windows halt be totálisan -, de a beállítások úgy mint csatorna sorrendje, sorozatfelvételek ill. leendő felvételek megmaradtak. Úgy néz ki ezeket a beállításokat központilag tárolják. Ráadásul az új box eggyel újabb, dupla wincsivel.

Szóval van még remény, néha működik a renszer... :)

 

Azért piciben megjegyzem, hogy ezt 99,99% valószínűséggel a Foci VB-nek köszönhetem... ha már a focit nem szeretem, legalább valami hasznom legyen ebből a nagy mizériából... :)

Címkék: tv ügyfélszolgálat pozitív

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr892058874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.