Utazási iroda? Egy francokat!

 2012.03.18. 11:39

A mai ínséges CHF drágulásos időkben az ember a nyaralását is próbálja előre megtervezni, és az előregondolkoldásból kifolyólag olcsóbban megúszni.

Mi is próbáltuk. Klassz kupon, remek szállodába, mielőtt merendeltem egyértelműen utánanéztem hol található és milyen hely... kifejezetten megtetszett, ezért rászántam magam és klikkeltem.

Kicsit bizalmatlan voltam, mivel ezzel a lehetőséggel először éltem, így a kupon kifizetésekor is rákérdeztem, hogy működik a foglalás. Elmondták, megnyugtattak.

Na lefoglaltam az időpontot - amit nem közvetlen a szállodában kellett, ahogy a gullivernél megszoktam - az irodán keresztül. Visszaigazolták, de csak egy röpke e-mailben, hogy a szálloda visszaigazolta a foglalásunkat, az időpont rendben van.

Mivel szeretek minden részletről tudni, így rákérdeztem pár dologra e-mailben és kifejezetten kértem a szállodától érkezett visszaigazolás felém való továbbítását, biztos ami biztos, látni akartam a nevünket a szálloda által visszaküldött e-mailben.

A kérdéseimre választ kaptam, de a visszaigazolást nem küldték el, megnyugtattak, hogy küldik a kupont, aminek a számát kell csak a szállodában bediktálni és minden rendben lesz.

Hmmm... De hát ugyebár teljesen tisztán és érthetően nem ezt kértem illetve kérdeztem.

Felhívtam őket, hogy végülis mi kéne... A kiscsaj, aki a telefont felvette, értetlenkenkedett, hogy más utazási irodáknál is ha gond van, őket hívja az ember és ott a telefonszámuk, de nem lesz probléma.

Hmmm... Rendben, bízzunk benne, hogy tripla csekkolás után minden rendben lesz.

Végre megérkeztünk Prágába, megtaláltuk a kuponon szereplő, visszaigazolásban található hotelt. Ott nagyon nem találták a foglalást, mindenképpen nevet kértek, amire a foglalás szól... AHA... Szóval a kupon szám kell csak, mi? Mondtam az én nevem... nincs, mondtuk a párom nevét... nincs. Aztán jött egy magasabb beosztású fazon a szállodától, és a kupon száma alapján kiderítette, hogy van ugyan a párom nevére foglalás, de nem ebbe a szállodába. Közben ugye én próbáltam azon a mobilszámon elérni az "utazási irodát", amit megadtak, de egy kellemes női hang közölte, hogy nem elérhetők, próbáljam később. Persze nemzeti ünnep, de hát a mobil az mégis mobil...

Végül nagyon kedvesek voltak a szállodában, felhívták a másik hotelt, ami nem az volt, amit direkte a fekvése, kialakítása és minden egyéb miatt választottunk, mi több, kifejezetten a szálloda miatt rendeltem meg egyáltalán. Ha nem ez a szálló lett volna meghirdetve, egyáltalán nem rendelek semmit.

A másik szálló az autópálya beérkezési részén egy bevásárló központ mellett volt, ahova ugyanabban az esti dugóban kellett leszabályozott kocsival kifogyó benzin mellett visszaaraszolni (ennek részletes leírását már a párom megejtette). A másik szálló is ugyan abba a kategóriába tartozott, viszont a mi szempontunkból ég és föld. Mi nem konferenciára érkező üzletemberként mentünk Prágába, hanem a belvárosban szerettünk volna andalogni egy patinás-romantikus színházból átalakított szállodában. És persze a kocsi parkolási díja is egy harmaddal többe került, mint az eredeti ajánlatban.

Namármost, a magát "utazási irodának" valló Indulhatunk.hu Kft. Szállás Outlet hirdetései közül soha többet nem választok. A nevezett irodának még ha a foglalást nem is az ő hibájukból tették át egy másik szállodába, kutya kötelessége lett volna értesíteni minket a változásról.

A fentiek saját tapasztalataim pontos leírása, melyet e-mailekkel, számlákkal is tudok igazolni, illetve magánvélemény. Hogy ki milyen következtetést von le belőle, az meg az ő magánügye. Az "utazási iroda" meg vegye tudomásul, hogy ezt a cikket az ő oldalukon a vélemények közé is be fogom linkelni.

A szallasoutlet.hu oldalon most is fenn van az ajánlat, amit választottunk: http://www.szallasoutlet.hu/praga-3/prague-hotel-theatrino/2-ejszaka-2-fo-reszere-hetvegen-is-reggelivel+754, és az is ami lett belőle: http://www.szallasoutlet.hu/praga/hotel-panorama-praga/2-ejszaka-2-fo-reszere-hetvegen-is-reggelivel+719. Nem mondom, hogy ez rossz szálloda. A szállodával semmi bajunk nem volt, kivéve, hogy nem ezt kértük, nem erre készültünk, és mivel nem szóltak időben, a városnézés helyett másfél-két órát élveztük a prágai csúcsforgalmat.

Juteszembe, idézek egy oldalról egy kérdés-választ:

 

  • A. 2012-03-11 14:57:47
    Ha jól értem akkor még 17 napon belül kellene hogy kapjunk szállást, mert utána már + 19.900,Ft ba kerülne. Jól értem? Garantálják, ha most veszünk bont, hogy lesz is férőhely márc 28-ig?
  • Outlet Péter (2012-03-11 17:13:33)
    Ezt nem tudjuk garantálni,de leütés után, ha nem siekrül a foglalás, fizetés nélkül letudja mondani a vásárlást.Nincs vesztenivalója. üdv,

 

Fentiek alapján, HA nem fizettem volna ki a kupont, akkor szóltak volna, hogy a választott szállóban nincs már hely és másikat ajánlanak? Mivel ÉN A KISCSERKÉSZ kifizettem előre a kupont, hogy majd felhasználom, és a foglaláskor visszaigazolták nekem, hogy az általunk választott szálloda visszaigazolta a kért időpontra a szállást, úgy gondolták nem kell semmit visszatérítani, ha már kiutaztam Prágába, utólag elfogadjuk a változást, mert mást úgyse tehetünk? Na EZ a kiakasztó!


 

Fejlemény:

Jeleztem a problémát az utazási irodának, akik utánajártak. A szálloda nem értesített senkit, Őket sem, hogy még sincs szoba a választott hotelben, áttették a foglalást egy másik, ugyanolyan kategóriájú szállodába, mi meg a recepción, érkezéskor szembesültünk a változással. 

Egyébként, ha a kezünkben lett volna a Hotel által küldött visszaigazolás - névre, időpontra - akkor eszünkbe nem jut, hogy az utazási irodánál keressük a hibát, nyilvánvaló lett volna, hogy a Hotel cseszte el és túlfoglalás történt, és bár késve, de kedvesek voltak. Gondolom nem azok tehettek a problémáról, akik ott voltak a recepción.

Címkék: kritika prága utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr384323539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.03.18. 15:12:40

Részvétem, az ilyenek tényleg felháborítóak. Reméljük csak idő kérdése a csőd.

Egyébként n+1. feketepont nekik, hogy a Hotel Theatrino térképen megadott helye teljesen rossz. Apróság, de jelzi a "megbízhatóságot"...

guy2 2012.03.18. 17:01:14

Ha jól értettem, négycsillagos szállodába foglaltak szobát 25e forintért reggelivel. Ez nem rossz ár még ekkor sem. Sajnos a romantika az autópálya mellett ugrott, de szerintem az utazási irodán leverhető a belvárosba beutazás költsége (helyetekben a theatrino-ig a szállodától minden nap taxiztam volna oda és vissza), és a plusz parkolási költség.

Rianna · http://www.multimania.hu 2012.03.18. 21:23:00

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: Általában ezt szoktam volt tenni... nem egy utazást szerveztem le már úgy... de ez az árengedmény + a hotel együtt tetszett.
És rákérdeztem, és telefonon is, és a visszaigazolást kértem - amit a hotel írt - de azt nem küldték át... szóval reménykedtem... és a másik hotel se volt rossz, de mint írtam volt, nem ezt a lovat akartam.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.03.18. 21:52:24

@Rianna:

"és a visszaigazolást kértem - amit a hotel írt - de azt nem küldték át..."

Rianna · http://www.multimania.hu 2012.03.21. 08:51:04

Fejlemények:
Leveleztem kicsit az irodával és kiderült, hogy a foglalás áthelyezéséről Őket sem értesítette a Szálloda. Náluk az eredeti szállodai visszaigazolás volt meg.
Tényleg ugyanolyan és kicsit drágább szállást biztosítottak.
Viszont továbbra is zavaró, hogy nem tudtunk időben a változásról, és érkezéskor, fáradtan szembesültünk vele. Ilyenkor kit szidjon az ember?
Egyébként, ha a kezünkben lett volna a Hotel által küldött visszaigazolás - névre, időpontra - akkor eszünkbe nem jut, hogy az utazási irodánál keressük a hibát, nyilvánvaló lett volna, hogy a Hotel cseszte el és túlfoglalás történt, és bár késve, de kedvesek voltak. Gondolom nem azok tehettek a problémáról, akik ott voltak a recepción.
süti beállítások módosítása