Ciki

 2007.11.24. 17:04

Épp most csináltam meg egy klassz kis oldalt Balajti József útibeszámolójából a Baltikumról, és szégyenszemre rögtön az oldal tetején elírtam a nevét. Valamilyen indíttatásból átkereszteltem Istvánnak, pedig mindenhol másutt helyesen írtam a nevét. Talán mert apukám István, valahogy tudat alatt azt írták az ujjaim..

Kicsit ziláltka vagyok, ugyanis mikor írta, hogy hát nem igazán István a neve, kerestem mindenütt, nem leltem az elírást, ugyanis a főoldalt, a linkeket néztem, meg az aláírást, a főcím feletti nevet nem. Pedig szép nagy kiemelt betűkkel azt sikerült elírnom. Csak azt nem értem, hogy nem vettem észre. Mostmár mindegy, javítva, és ezúton is ezer bocsánat érte.

Címkék: ciki baltikum

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr37240414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása