Hideg

 2007.11.30. 15:15

Épp megfagyni készülök valami furcsa okból kifolyólag, ugyanis itt a hőmérséklet meghaladja a 20°C-t a szobában. Mégis. Lehet, hogy a kinti mínusz valamilyen furmányos módon mégiscsak érezteti a hatását. Sebaj, főztem teát. Sárgadinnye ízesítésűt mézzel ráédesítve. Finom meleg, de nem elég édes, így tettem bele még cukrot is. Mentségemre legyen mondva, hogy nagy bögréről van szó, és a forró édes italok jól esnek hidegben.

Valami gond lehet a termosztáttal, ugyanis mellé akasztottam egy egyszerű hőmérőt, és amikor 25°C-ra van állítva a valós hőmérséklet éppeg hogy 20°C. Pillanatnyilag 21°C-ot mutat, míg a termosztát elvileg azt mondja a fűtésnek, hogy legyen 27°C. A gépelés meg nehezen megy a dermedt ujjaimmal, ugyanis azok jelenleg kb. 10°C-osak. Bárki kételkedik szívesen hozzáérek a nyakához.

----- kis szünet, amíg markolászom a forró teásbögrémet -----

Ma 11 tájt nagy hóesésben indultam haza, nehogy fenn ragadjak a hegyen. Korábban már írtam róla, hogy egy minimális hó is mekkora galibát képes okozni és semmi kedvem nem volt hétvégére mások nyakán ragadni. Szerencsére még friss volt a vékony hóréteg, így nem sikerült az autósoknak jégpályává taposniuk és szerencsésen lejutottam. Az ég és a kavargó hópelyhek úgy néztek ki, mintha egy hétig nem akarnák abbahagyni a hullást, aztán mire hazaértem, már nem igazán esett. Most meg egyáltalán nem esik. De hideg az van. A végén még kiderül hogy ok nélkül pánikoltam.

----- újabb teaszünet - bár már lehűtötte a kezem a bögrét egy kicsit -----

Asszem megyek az ilyen alkalmakra rendszeresített mamuszomért. Nagyon édi, nagy bumszli oroszlánfejbe dugom a tappancsom, ami így végre nem dermed görcsbe. Ráadásul (Ákos szerint) aranyosan járok benne. Szerintem mintha hótalpakkal közlekednék a lakásban, olyan lehet a mozgásom. Olyan ewokos billegéssel kombinált lépegetőhöz hasonlítanám leginkább.

<--Rá gondolok, itten balra.

Ákos most telefonált, hogy elmenne kicsit csavarogni Ákossal (ez egy másik, a haverja), gondolom villamosozni a 41-esre szokás szerint. Pedig imádott hava most épp nem hullik.

Itt a bizonyíték, hogy mily hideg van a lakásban: bazigyorsan hűl a tea, már csak ippeg hogy langyos. Hogy sokkoljam azokat akiket cseppet sem érdekel (de azért elolvassák), leírom, hogy egy nagy adag mézzel és három kanálnyi cukorral iszom.

----- lassan mehetek egy újabb bögrényi teáért -----

Mi lesz velem, ha jönnek a tartós mínuszok? "Hoppá!" - ahogy Kálmán bá' mondaná.

Címkék: tea hideg közlekedes

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr27247947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása