Szalma hétvége

 2007.12.09. 13:57

Ákos elment pár napra Tour de Trams-olni, így ez a hétvégém elég szalma. Sebaj, gondoltam takarítok egyet, nem zavar senkit. Tegnap még csak csak törölgettem egy sort, meg elrakodtam, de igazán nem tudtam beleélni magam egy nagytakarításba. Aztán estefelé rámjött, hogy sütni kéne. Kenyeret, mert az elfogyott. Így nekiláttam egy kis tésztát gyúrni. Klassz lett, csak nem igazán akart megkelni, így megsütöttem anélkül. Érdekes kis zsemlék lettek, jó sűrűek de fincsik. :)

Ákosom egy óriási nagy romantikus mackó. Az asztalomra alkotott egy oldalnyi szívecskés, mosolygós szeretet-üzenetet, aztán a zoknis fiókban is találtam egy kisebbet. Cserébe áttettem a "papír-puszit" az ő fiókjába. :)

Rendeltem tegnap kínait, gondoltam jó lesz két napra. Aztán látva a mennyiséget, szerintem ebből még Ákosnak is jut a kedd esti vacsira. Végülis egy bevásárlás sacc/kb ugyanennyibe került volna. A kedvenc kínai éttermünkből hozattam. Megérte, mert nagyon fincsi.

Ma viszont fél délkor ébredtem. Ákos hívott Stuttgartból, mivel volt épp 10 percnyi várakozás. Jó sűrű programot diktálhatnak, ha 10 perc már várakozásnak számít.

Gyorsan feltettem még egy utazási oldalt, igaz egyelőre képek nélkül. Balajti Józsefék a Szentföld és a Baltikum után bejárták idén még Spanyolországot is. A beszámolót érdemes elolvasni, sok érdekes információ található meg benne plusz a fotóalbum is mesés.

Címkék: hétvége utazás spanyolország szeretet szalma

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr100257855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása