Megfázás

 2008.10.24. 20:07

Tegnap jól megfáztam, így a mai napot főleg ágyban, olvasással és alvással töltöttem. Pedig délre gyönyörű napsütés volt, csábított a csatangolásra, de mivel a fejem is fájt és igen intenzíven fogyasztottam a zsepikészletet, inkább kúráltam magam teával.

Este kimozdultunk, mivel enni kell valamit, és reméltem hogy tudunk venni Neocitránt. Tudtunk. Minden sarkon van patika, és szerencsére nyitva is volt még, mikor berángattam Ákost egy nagy dobozért. Kissé kóválygó fejjel asszisztáltam Ákosnak, hogy filmezi a villamosokat. Azért tettünk egy magaslati sétát is, most a folyónak ezen az oldalán, pici utcácskákban kanyarogtunk meredeken felfelé, aztán vissza a villamosokhoz.

Vacsizni Wong-hoz mentünk a főpályaudvarral szembe, egy-egy tányér levest ettünk. Na de milyen levest! Akkora tányérban adták, mint egy lavór, és dugig volt hússal, zöldséggel.. Nagyon jól esett és bőven elég volt. Gyorsan bevettem egy fejfájás csillapítót, mert már kezdett nagyon hasogató lenni a fejfájásom.

Innét már húztunk vissza a szállóba forró gyógyitallal kúrálódni.

Címkék: villamos megfázás zürich

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr8790189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása