Kis zrí a notebookkal

 2008.10.28. 20:47

Ákos kissé ideges volt, mert tegnap este a notebook, amin dolgozott egyszercsak azt mondta, ő nem tud bootolni. Sztrájkolt, vagy lázadt, vagy mittudom én... Szóval roppant ideges volt miatta, az eddigi melója volt rajta - bár csinált mentést, de akkor is -, illetve egy csomó minden más is. Ja és így a szállóban nem tudott netezni. Na ma korán berongyolt a melóhelyre, hogy meggyógyítsa, ui. ott volt lemez, meg ilyesmi, amivel helyre tudta pofozni.

Én olvastam, pihentem. Kinézve az ablakon sok kedvem nem volt kimozdulni, mivel eső esett, néha havas eső, időnként csak hó. Igaz 8-10 °C volt, de akkor is.

Este Ákos találkozott egy villamosbarát ismerősével, csatangoltak egyet, majd én is csatlakoztam és elmentünk vacsizni egy a srác által kedvelt kocsmába. Mikor szóba került, hogy én csak angolul tudok bekapcsolódni a csevegésbe, Andrew-ról kiderült, hogy tulajdonképpen angol, csak itt él. Nagyon fincsit ettünk, és végül nem engedett fizetni minket. Ákos meg is jegyezte, hogy ha ezt sejti, nem rendel még egy desszertet is pluszban.

Igaz angolul folyt a beszélgetés, de mivel nagyrészt villamosos témákról, így felőlem akár kínai is lehett volna. Végül is jó kör volt, bár esett, remekül éreztük magunkat.

Címkék: munka étterem frász zürich

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr4790280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása