Laza nap

 2008.10.29. 21:11

Délelőtti olvasás után, mivel éreztem a torkom, ittam egy Neocitrant. Mikor végzett a takarító, egyszerűen bedőltem az ágyba, és úgy elaludtam, hogy csak Ákos telefonjára ébredtem fel este.

A tegnapi notebook probléma lekűzdése után - a munkája nem veszett el szerencsére - most egy hülye értekezeletn akadt ki. Az a baj, hogy nem tudják egyértelműen megmondani, hogy mi kell nekik, és ezt egy olyan, a munkájára igényes ember, mint Ákos nehezen viseli. Mivel tök lelkiismeretes, ez nem tesz igazán jót a lelkivilágának és az idegeinek.

Lazításként megvacsiztunk egy egyszerű fapados kocsmában lazításképp, és én végre ettem egy sajtfondue-t. Nagyon fincsi volt.

Címkék: munka pihenés megfázás zürich fondue

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr56790336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása