Rég jártam itt...

 2024.02.03. 12:12

Belépés kissebb zökkenőkkel

Regisztráció frissítés

Nem vagyok egy nagy blogoló - néha évek is kiesnek... - de most hogy erre jártam, meg akartam kicsit javítani a hozzáféréseket. Hát nem kellett volna...
Ha már megküzdöttem a belépéssel és a jelszavakkal, megosztom:

Jó régi belépési adatokat frissítettem - majd lekapcsoltam a facebookot - azátn sehogy se engedett belépni simán az indapass hozzáféréssel. Vagy 10x kértem új jelszót.... de nem és nem engedett be a blog.hu felületre. Se máshova a szolgáltatások közül.
Aztán megint összekapcsoltam a fb-al - éééés most megint működik. A miértet nem értem, mert NEM a facebookkal lépek be, vagyis úgy látszik, hogy nem azzal, de akkor miért nem működik a facebook kapcsolat nélkül..

Ha engedném elhatalmasodni a paranoiát, komoly összeesküvés elméleteket gyárthatnék ebből. :)

Akadnak még más jelenségek is...

Cookie-Választó-Ablak, avagy a weboldalak szatírja

A másik nagy bosszantó faktor, hogy minden egyes lépésnél újra és újra felugrik a cookie ablak... Na most miért is nem képes megjegyezni oldalon/domainen belül a mentett beállításokat?

Tiszta hiszti lettem, mikor bármire klikkeltem elémugrott egy ablak, mint egy cookie mutogatós bácsi.

Értem én hogy jogok, meg választási izé, na de ez már túlzás... főleg ha már egy adott oldalon felhasználóként be van lépve az ember, ezt tán nem kéne túlreagálni. 

A honlapszerkesztők rácseszték ezt az "effektet" mert kell, de arra már nem fussa, hogy leszabályozzák... pedig kéne! Mert ha magamból indulok ki, nem sűrűn fog senki itt klikkelgetni, ha telítődik a szervezete ezekkel. Részemről elég alacsony a tolerancia küszömböm ehhez, és egy idő után sürgősen elnavigálok, aztán egy jó ideig vissza se nézek. Nem igazán vonzó ez a modern Sisyphus-i küzdelem

ps: a felugró ablak tiltás nem megoldás, mivel az szükséges sok minden máshoz

ps2: A fent írtakat a mai napon kifejezetten ez az oldal ihlette. Persze máshol is belefut az ember ilyen olyan problémákba, de nálam most ez verte ki a biztosítékot.

Címkék: Sisyphus bossszankodás

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr9718317925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása