Zsebibabák

 2008.02.21. 19:00

Kenguru témában érkezett a BpZoo sajtóközleménye, mely szerint a szürke óriáskeguruknál az ifjú zsebibabák már kimászkálnak az erszényből.

Kedvenc sajtóreferensem, Hanga Zoli küldte az infót. Úgy tudom hajdan a szakdolgozata főszereplőjévé is őket, vagy legalábbis a rokonaikat tette meg. Így gondoltam iránta való tiszteletből rekord gyorsan felteszem a hírt a Zoomániára. :)

A részletes cikk >>

Nem szorosan kapcsolódó, de aktuális:

Engem nem érdemes üldözni az 1%-ért, ugyanis évek óta mindig a Budapesti Állatkert kapja tőlem. Pontosan azóta, hogy hosszabb kihagyás után kilátogattam, és láttam a gyerekkorom óta bekövetkezett változásokat... Azóta is folyamatosan fejlődik a kert, mindig van valami új és érdekes, felújítanak, átépítenek, korszerűsítenek... egyre szebb, jobb, kellemesebb, színvonalasabb.
Nagyon jó érzés látni, hogy jó helyre adtam/adom a pénzt.
Az állatkert honlapján meg lehet találni az adószámukat, ha valaki szintén ide szánja adófilléreit.

Köszönetet szeretnék mondani azért, hogy Magyarországon ilyen is van!

 

Címkék: hírek állat cukiság állatkert adó zoománia

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr53348824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása