Kinn voltunk koncerten. 0-dik nap, Iron Maiden, Eddie, tűzcsóvák, szikraoszlopok, Dickinson jelmez- és dumaparádé. Persze zene is volt. Nem is akármilyen. Rendesen felpörgette a közönséget, ráadásul egyetlen koncert lévén, a máskor több színpad közt megoszló tömeg bezsúfolódott a nagyszínpad elé.

Meglepően nagy és sűrű volt a tömeg... voltam már nem egy rock, metál stb.. koncerten, de most az egy négyzetméterre eső emberszám überolt mindent. Még elég hátul, a keverősátor előtt nem sokkal is egyesek nem csak a saját lábukon álltak, ugráltak. A sűrűségről még annyi talán, hogy az előttem álló nyakából időnként lazán kiharaphattam volna a az aranyláncot.

Néha igen ijesztő volt a tömeg. Szerencsére két pasival voltam, így bemenekültem eléjük-közéjük az első vadkanrohamnál. Értsd: Valahol mögötted, melletted nekiindul ugrálva üvöltve csapkodva egy kisebb csürhe, itt-ott cigivel hadonászva vagy sörrel locsolkodva gázol előre izomból. Sehol egy bocs, vagy egy kis lapjával átcsúszás két ember között, hanem telibe neki.

Fentiektől függetlenül nem kis élmény volt, néha ugyan mintha szétesett volna, azaz még az én fülemnek is feltűnt, hogy valahogy igen eltévednek a lemezekről megszokottól. És nem a tiszta hangzást hiányoltam, elvégre ez koncert... hanem mintha kihagyott volna egy-egy mikrofon, vagy elcsúsztak volna egymástól a zenészek... Bár mit kritizálok, én alig hallottam ki ezeket... A galopp viszont magávalragadó volt. Kár hogy szinte alig láttam valamit, azt is inkább a kivetítőkön. Előttem valahogy mindig a 190 magas 90 széles fazonok voltak, és amúgy se vagyok egy égimeszelő.

A koncert után viszont nem volt egyszerű kijutni a szigetről, a port úgy felverték, hogy még reggel is maltert köptem. Értsd: Nem álltunk sűrűbben, mint csúcsforgalomban a hetes buszon. Több órányi taposást az aurámon még a koncert kedvéért elviseltem, de utána valahogy kezdett kibontakozni a tömegiszonyom, ezért mi totál ellenkező irányba indultunk, arra ui. volt némi oxigén és a tömeg se volt túl sűrű. Szép nagy kerülővel, de kijutottunk.

további szemszög

Címkék: zene szórakozás koncert sziget iron maiden

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr82615038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása