Zürichi Állatkert

 2008.10.27. 20:36

Rossz időt ígértek a hétre, így mikor nem esett reggel, gondoltam gyorsan letudom az állatkertet. Ákost úgyse érdekli, esőben meg nem igazán élvezetes - bár Münchenben zuhogó esőben zooztunk -, így elindultam. Nagyon klassz, nagyobb a baselinél. Rengeteget fotóztam, bár a beltériek nem igazán sikerültek, sok homályos lett, mivel nem átallottak belemozdulni a modelljeim. Vakut meg ugye nem használunk ilyen esetekben, nem illik a frászt hozni szegény állatokra.

3 teljes órát csavarogtam, volt ahova visszamentem, mert első alkalommal épp takarították a kifutót, így max ápolót fotózhattam volna. Jól elfáradtam, ráadásul kifogyasztottam az összes aksit, így utána visszamentem a szállodába pihenni. Délután már csak olvasgattam és töltöttem az aksikat. Este pedig Ákossal elmentünk ismét a múltkori olasz étterembe.

Van sok-sok fotó, majd valamikor lesz belőle oldal is. Egyszer.

Címkék: állatkert zürich

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr68790255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása