Villamos-nap

 2008.10.25. 20:14

Borúsan indult a szombat, de délre ragyogó napsütés lett. Nagyot barangoltunk Zürichben, bár a főszerep ma a villamosoké volt, én csak szódavízként teljesítettem szolgálatot Ákos mellett (gyk. kísérőként), ugyanis nosztalgia villamos mászkált ma a városban, idén utoljára.

Természetesen azzal mentünk a villamosmúzeumba, ahol bevásárolt Ákos némi suvenirt. Onnét tovább, főleg villamossal - szerencsémre a nap továbbra is sütött, így én napfürdőztem és sült gesztenyéztem, míg Ákos egy-egy beállításra vadászott.

Vacsizni ma olasz kajáldába mentünk, ami fincsi és bőséges volt, a kiszolgálás kellemes, szóval jól éreztük magunkat. Ráadásul nincs is túl messze a szállótól.

Címkék: villamos városnézés zürich

A bejegyzés trackback címe:

https://rianna.blog.hu/api/trackback/id/tr97790206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása