Utolsó teljes napunk

2008.11.01. 21:32

Mivel elég rossz időt mondtak Bern-re és Lausanne-ra is, nem mentünk kirándulni, inkább megspóroltuk az útiköltséget, amiből simán megvehetünk egy kanapét. Inkább elbúcsúztunk Zürichtől. Kinéztem pár érdekességet, ahol még nem jártunk:Megnéztük és utaztunk is a…

Címkék: kilátó naplemente felhő hegyek zürich forraltbor

Pihi és Hallo

2008.10.31. 21:15

Ma olvasással és nyammogással telt a napom, este elmentünk egy új helyet keresni vacsira. Végül a főpályaudvaron találtunk egy Hallo (vagy Hello) nevű étteremfélét, ahol viszonylag olcsón jól teleettük magunkat. Ákos bevásárolt némi újságot és térképet is, és megleltük a…

Címkék: pihenés zürich

15 centi hó/éjszaka

2008.10.30. 21:04

Tegnap este szállingózott a hó, de nem maradt meg lévén plusz fokok. Éjszaka viszont lehülhetett rendesen, mert reggelre mindent puha 15 centis hó fedett és még mindig esett. Igaz ment fel a hőmérséklet is, de ekkora mennyiségű hó nem olvad el két perc alatt.Gyorsan csináltunk pár…

Címkék: zene zürich

Szép időben már láthatja a közönség az egyhetes orrszarvú borjút Szép időben a kifutóra is kiengedik a kis orrszarvút – erről döntött ma a Fővárosi Állat- és Növénykert vezetősége. A tervek szerint a félmázsás „apróság” mostantól napi egy-két…

Címkék: állatkert orrszarvú

Laza nap

2008.10.29. 21:11

Délelőtti olvasás után, mivel éreztem a torkom, ittam egy Neocitrant. Mikor végzett a takarító, egyszerűen bedőltem az ágyba, és úgy elaludtam, hogy csak Ákos telefonjára ébredtem fel este.A tegnapi notebook probléma lekűzdése után - a munkája nem veszett el szerencsére - most…

Címkék: munka pihenés megfázás zürich fondue

Kis zrí a notebookkal

2008.10.28. 20:47

Ákos kissé ideges volt, mert tegnap este a notebook, amin dolgozott egyszercsak azt mondta, ő nem tud bootolni. Sztrájkolt, vagy lázadt, vagy mittudom én... Szóval roppant ideges volt miatta, az eddigi melója volt rajta - bár csinált mentést, de akkor is -, illetve egy csomó minden más…

Címkék: munka étterem frász zürich

Zürichi Állatkert

2008.10.27. 20:36

Rossz időt ígértek a hétre, így mikor nem esett reggel, gondoltam gyorsan letudom az állatkertet. Ákost úgyse érdekli, esőben meg nem igazán élvezetes - bár Münchenben zuhogó esőben zooztunk -, így elindultam. Nagyon klassz, nagyobb a baselinél. Rengeteget fotóztam, bár a…